Zapraszamy na szkolenie „Zyskowna obsługa klienta”

 

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, zwiększenie poziomu lojalności i dobrego samopoczucia klientów oraz podniesienie zysku poprzez dyskretną i szybką sprzedaż.

 

Szkolenie kompleksowo obejmuje zagadnienia:

  • określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
  • poznanie oczekiwań swoich klientów
  • skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
  • sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku
  • techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
  • techniki prezentacji, budowanie relacji
  • jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
  • jak postępować z klientem roszczeniowym
  • jak łagodzić konflikty
  • jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
  • jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych

 

Termin szkolenia: 13 III 2019, godz. 9:00-16:00

Miejsce szkolenia:  Centrum Biznesu w Opolu przy ul. Wrocławskiej 133

Cena szkolenia: 499 zł netto/os., zniżka od drugiej osoby i naszych klientów 399 zł netto/os. 

 

program szkolenia

 

Trener:

Iwona Bednarek – doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży usług i produktów oraz motywowania pracowników. Doświadczenie w sprzedaży zdobywała najpierw jako handlowiec, a następnie jako dyrektor w firmach Arko, Tradis, Eurocash, Iglotex. W każdej z tych firm przez jej ręce „przewinęło się” ponad 1000 klientów ze sprzedażą na ponad 5 miliardów złotych. Swoje praktyczne doświadczenie, poparła wiedzą i umiejętnościami uzyskując dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.

                                               

zapisz się

 

Dołącz do wydarzenia 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń: +48 664 303 029 lub napisz: szkolenia@projektancikariery.pl

 

Zatrudnianie cudzoziemców

16 IV 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska odbyło się szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców”.

czytaj dalej

Kilka słów o meldunku oraz nadawaniu numeru PESEL dla cudzoziemców

Prosta sprawa jak PESEL czy meldunek może być skomplikowana; a co dopiero procedury związane z zatrudnieniem cudzoziemców?

czytaj dalej

Jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe oraz skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa

Upływ niemal roku stosowania nowych przepisów z zakresu ochrony danych, to doskonała okazja do tego, żeby podsumować to, co wiemy i wskazać, jakie praktyki są dobre, a jakie wręcz przeciwnie.

czytaj dalej

Zmiany w prawie pracy 2019

21 lutego 2019 r. w Vanilla Restauracja Opole zorganizowaliśmy szkolenie: „Zmiany w prawie pracy 2019”. Celem szkolenia była aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych.

czytaj dalej

Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019

13 III 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska zorganizowaliśmy szkolenie: „Zyskowna obsługa klienta”. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, poznanie technik sprzedaży oraz nabycie wiedzy przez uczestników o tym jak określać grupę docelową i oczekiwania klientów, dyskretnie i szybko sprzedawać a przy tym zapewnić dobre samopoczucie klientów.

czytaj dalej