Ładowanie Szkolenia

Branża:
Kompetencje miękkie, Sprzedaż

Cena:
599 zł/os.
zniżka dla drugiej osoby, stałych klientów 499 zł/os.

Czas trwania
1 dzień

Kontakt:
tel.: +48 694 660 312
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
Opole, ul. Ozimska 181 (Restauracja Vanilla)

Termin:
2019-03-13 / w godz. 9:00-16:00


Szkolenia

Zyskowna obsługa klienta

Cel szkolenia

  • podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług
  • budowanie relacji z klientem w różnych formach komunikacji off i online
  • podniesienie zysku poprzez dyskretną i szybką sprzedaż zwiększenie poziomu lojalności i dobrego samopoczucia klientów, wyższy poziom zadowolenia klientów
  • profesjonalny, wysoki poziom i standard usług.
  • wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług.
  • wypracowanie praktycznych narzędzi i procedur obsługi klienta
Cel

Profil Uczestników

  • właściciele i menadżerowie firm usługowych i handlowych
  • pracownicy firm usługowych i handlowych
Profil

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie zysków poprzez większą sprzedaż
  • budowanie grupy lojalnych klientów, przyciągających innych
  • system który w łatwy sposób można wdrożyć do zespołu
  • zasady dopasowane do rodzaju klienta i firmy
Korzyści

Profil trenera

Doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży usług i produktów, motywowania pracowników. Prowadzi szkolenia otwarte, jak i dedykowane dla małych i średnich firm. Doświadczenie w sprzedaży zdobywała najpierw jako handlowiec, a następnie jako dyrektor w firmach Arko, Tradis, Eurocash, Iglotex. W każdej z tych firm przez jej ręce „przewinęło się” ponad 1000 klientów ze sprzedażą ponad 5 miliardów złotych, nie milionów! Swoje praktyczne doświadczenie, poparła wiedzą i umiejętnościami uzyskując dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • wykład
  • warsztaty
  • ćwiczenia
  • case-study
Metody

PLAN SZKOLENIA

 

MODUŁ I. Jak zacząć?

  • określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
  • poznanie oczekiwań swoich klientów
  • skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
  • sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku

 

MODUŁ II. Strategia sprzedażowa

  • techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
  • techniki prezentacji, budowanie relacji
  • jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
  • promocja – kiedy i jak stosować to narzędzie, żeby nie tracić zysku

 

MODUŁ III. Sytuacje kryzysowe

  • jak postępować z klientem roszczeniowym
  • jak łagodzić konflikty
  • jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
  • jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych

 

Program szkolenia jest chroniony prawami autorskimi i nie może być wykorzystywany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.

Oferty szkoleń