Ładowanie Szkolenia

Branża:
Kompetencje miękkie, Sprzedaż

Cena:
499 zł/os.
zniżka dla drugiej osoby, stałych klientów 399 zł/os.
*ceny netto

Czas trwania
1 dzień

Kontakt:
tel.: +48 664 303 029
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
Centrum Biznesu w Opolu, ul. Wrocławska 133

Termin:
2019-03-13 / w godz. 9:00-16:00


Szkolenia

Zyskowna obsługa klienta

Cel szkolenia

  • podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług
  • zwiększenie poziomu lojalności i dobrego samopoczucia klientów, co przełoży się na wyższy poziom zadowolenia klientów
  • podniesienie zysku poprzez dyskretną i szybką sprzedaż
Cel

Profil Uczestników

  • właściciele i menadżerowie firm usługowych
    i handlowych
  • pracownicy działów obsługi klienta
  • sprzedawcy i handlowcy
Profil

Korzyści dla uczestników

  • wypracowanie praktycznych narzędzi i procedur obsługi klienta
  • praktyczna nauka budowania pozytywnych relacji z klientem oraz grupy lojalnych klientów, przyciągających innych
  • wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług
  • poznanie sprawdzonego systemu, który w łatwy sposób można wdrożyć do pracy
Korzyści

Profil trenera

Iwona Bednarek – doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży usług i produktów oraz motywowania pracowników. Doświadczenie w sprzedaży zdobywała najpierw jako handlowiec, a następnie jako dyrektor w firmach Arko, Tradis, Eurocash, Iglotex. W każdej z tych firm przez jej ręce „przewinęło się” ponad 1000 klientów ze sprzedażą na ponad 5 miliardów złotych. Swoje praktyczne doświadczenie, poparła wiedzą i umiejętnościami uzyskując dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • wykład
  • warsztaty
  • ćwiczenia
  • case-study
Metody

PLAN SZKOLENIA

 

MODUŁ I. Jak zacząć?

  • określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
  • poznanie oczekiwań swoich klientów
  • skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
  • sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku

 

MODUŁ II. Strategia sprzedażowa

  • techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
  • techniki prezentacji, budowanie relacji
  • jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
  • promocja – kiedy i jak stosować to narzędzie, żeby nie tracić zysku

 

MODUŁ III. Sytuacje kryzysowe

  • jak postępować z klientem roszczeniowym
  • jak łagodzić konflikty
  • jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
  • jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych

 

Program szkolenia jest chroniony prawami autorskimi i nie może być wykorzystywany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.

Oferty szkoleń