Szkolenie „Zatrudnianie cudzoziemców po zmianach 2017 / 2018 – regulacje dla APT, outsourcing”

 

28 czerwca 2017 r. w Centrum Biznesu w Opolu zorganizowaliśmy szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców po zmianach 2017 / 2018 – regulacje dla APT, outsourcing. Celem było nabycie wiedzy i umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania obcokrajowców w związku z nowelizacją przepisów. Szkolenie poruszało takie zagadnienia jak:

  • praca tymczasowa: nowe obowiązki agencji i pracodawcy użytkownika od 1 czerwca 2017, nowe sankcje, nowe certyfikaty, nowe typy zaświadczeń
  • nowe oświadczenia o powierzeniu pracy i zezwolenia na pracę sezonową
  • ruch bezwizowy – zatrudnianie osób, które nie maja wiz – praktyka i sankcje
  • outsourcing jako alternatywa pracy tymczasowej, zagrożenia i mocne strony

 

Szkolenie prowadzone było w tandemie przez ekspertów w zakresie zatrudniania obcokrajowców Piotra Malinowskiego byłego Inspektora PIP prowadzącego obecnie własną firmę doradczo – szkoleniową, oraz Dawida Seiferta – właściciela międzynarodowej Agencji Zatrudnienia. 

 

Dziękujemy za udział!

 

Zatrudnianie cudzoziemców

16 IV 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska odbyło się szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców”.

czytaj dalej

Kilka słów o meldunku oraz nadawaniu numeru PESEL dla cudzoziemców

Prosta sprawa jak PESEL czy meldunek może być skomplikowana; a co dopiero procedury związane z zatrudnieniem cudzoziemców?

czytaj dalej

Jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe oraz skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa

Upływ niemal roku stosowania nowych przepisów z zakresu ochrony danych, to doskonała okazja do tego, żeby podsumować to, co wiemy i wskazać, jakie praktyki są dobre, a jakie wręcz przeciwnie.

czytaj dalej

Zmiany w prawie pracy 2019

21 lutego 2019 r. w Vanilla Restauracja Opole zorganizowaliśmy szkolenie: „Zmiany w prawie pracy 2019”. Celem szkolenia była aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych.

czytaj dalej

Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019

13 III 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska zorganizowaliśmy szkolenie: „Zyskowna obsługa klienta”. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, poznanie technik sprzedaży oraz nabycie wiedzy przez uczestników o tym jak określać grupę docelową i oczekiwania klientów, dyskretnie i szybko sprzedawać a przy tym zapewnić dobre samopoczucie klientów.

czytaj dalej