Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019

13 III 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska zorganizowaliśmy szkolenie: „Zyskowna obsługa klienta”. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, poznanie technik sprzedaży oraz nabycie wiedzy przez uczestników o tym jak określać grupę docelową i oczekiwania klientów, dyskretnie i szybko sprzedawać a przy tym zapewnić dobre samopoczucie klientów.
 
Szkolenie poruszało takie zagadnienia jak:
  • określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
  • poznanie oczekiwań swoich klientów
  • skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
  • sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku
  • techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
  • techniki prezentacji, budowanie relacji
  • jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
  • promocja – kiedy i jak stosować to narzędzie, żeby nie tracić zysku
  • jak postępować z klientem roszczeniowym
  • jak łagodzić konflikty
  • jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
  • jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych

 

Szkolenie prowadzone było przez Iwonę Bednarek, ekspertkę z zakresu sprzedaży usług i produktów oraz motywowania pracowników. Która posiada dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.

 

Dziękujemy za udział!

 
 
 
  

Zatrudnianie cudzoziemców

16 IV 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska odbyło się szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców”.

czytaj dalej

Kilka słów o meldunku oraz nadawaniu numeru PESEL dla cudzoziemców

Prosta sprawa jak PESEL czy meldunek może być skomplikowana; a co dopiero procedury związane z zatrudnieniem cudzoziemców?

czytaj dalej

Jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe oraz skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa

Upływ niemal roku stosowania nowych przepisów z zakresu ochrony danych, to doskonała okazja do tego, żeby podsumować to, co wiemy i wskazać, jakie praktyki są dobre, a jakie wręcz przeciwnie.

czytaj dalej

Zmiany w prawie pracy 2019

21 lutego 2019 r. w Vanilla Restauracja Opole zorganizowaliśmy szkolenie: „Zmiany w prawie pracy 2019”. Celem szkolenia była aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych.

czytaj dalej

Zapraszamy na szkolenie „Zatrudnianie cudzoziemców”

Celem szkolenia jest ugruntowanie wiedzy z zakresu zasad legalnego zatrudniania cudzoziemców wraz ze zmianami w tym zakresie, poznanie zasad wypełniania dokumentacji oraz rozwiązywania problemów mogących się pojawić w kontaktach z urzędami.

czytaj dalej