Zapraszamy na szkolenie „Zyskowna obsługa klienta”
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, zwiększenie poziomu lojalności i dobrego samopoczucia klientów oraz podniesienie zysku poprzez dyskretną i szybką sprzedaż.
Szkolenie kompleksowo obejmuje zagadnienia:
- określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
- poznanie oczekiwań swoich klientów
- skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
- sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku
- techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
- techniki prezentacji, budowanie relacji
- jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
- jak postępować z klientem roszczeniowym
- jak łagodzić konflikty
- jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
- jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych
Termin szkolenia: 13 III 2019, godz. 9:00-16:00
Miejsce szkolenia: Centrum Biznesu w Opolu przy ul. Wrocławskiej 133
Cena szkolenia: 499 zł netto/os., zniżka od drugiej osoby i naszych klientów 399 zł netto/os.
program szkolenia
Trener:
Iwona Bednarek – doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży usług i produktów oraz motywowania pracowników. Doświadczenie w sprzedaży zdobywała najpierw jako handlowiec, a następnie jako dyrektor w firmach Arko, Tradis, Eurocash, Iglotex. W każdej z tych firm przez jej ręce „przewinęło się” ponad 1000 klientów ze sprzedażą na ponad 5 miliardów złotych. Swoje praktyczne doświadczenie, poparła wiedzą i umiejętnościami uzyskując dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.
zapisz się
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń: +48 782 106 874 lub napisz: szkolenia@projektancikariery.pl