Potrzebujesz stażysty?

  • Jesteś przedsiębiorcą z województwa opolskiego i Twoja organizacja potrzebuje stażysty?
  • Szukasz pracownika, ale uważasz, że osoby na rynku pracy nie mają wystarczających kwalifikacji lub doświadczenia?

 

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS!

Wspólnie przygotujemy Twojego nowego pracownika!

 

reintegracja społeczno zawodowa

W ramach prowadzonych przez nas projektów UE przeszkolimy go zgodnie z Twoimi potrzebami (150 h szkolenia ze stypendium szkoleniowym) oraz łagodnie wdrożymy w Twoją organizację dzięki 3 miesięcznym płatnym stażom. Twój stażysta otrzyma również wsparcie doradcy zawodowego w zakresie wytyczenia indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, a także przejdzie przez doradztwo psychologiczne lub spotkania z job-coachem. 

 

 

ikonka-badanie-blekit

Skontaktuj się z nami!

+48 881 960 440

projekty@projektancikariery.pl 

Drzymały 20/1, 45-342 Opole

Aktualne projekty

Zatrudnianie cudzoziemców

16 IV 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska odbyło się szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców”.

czytaj dalej

Kilka słów o meldunku oraz nadawaniu numeru PESEL dla cudzoziemców

Prosta sprawa jak PESEL czy meldunek może być skomplikowana; a co dopiero procedury związane z zatrudnieniem cudzoziemców?

czytaj dalej

Jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe oraz skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa

Upływ niemal roku stosowania nowych przepisów z zakresu ochrony danych, to doskonała okazja do tego, żeby podsumować to, co wiemy i wskazać, jakie praktyki są dobre, a jakie wręcz przeciwnie.

czytaj dalej

Zmiany w prawie pracy 2019

21 lutego 2019 r. w Vanilla Restauracja Opole zorganizowaliśmy szkolenie: „Zmiany w prawie pracy 2019”. Celem szkolenia była aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych.

czytaj dalej

Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019

13 III 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska zorganizowaliśmy szkolenie: „Zyskowna obsługa klienta”. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, poznanie technik sprzedaży oraz nabycie wiedzy przez uczestników o tym jak określać grupę docelową i oczekiwania klientów, dyskretnie i szybko sprzedawać a przy tym zapewnić dobre samopoczucie klientów.

czytaj dalej