Konferencja pt. „Problemy europejskiego rynku pracy w okresie przyspieszenia gospodarczego” w Lublinie

IMG_1007

30 sierpnia nasza firma będzie uczestniczyć w konferencji skierowanej do agencji pracy organizowanej przez Ogólnopolski Konwent Agencji Pracy pt.: „Problemy europejskiego rynku pracy w okresie przyspieszenia gospodarczego„. Konferencja porusza tematykę globalizacji, migracji zarobkowych i aktualnej sytuacji agencji rekrutacyjnych.

Prelekcje poprowadzą czołowi specjaliści w swoich dziedzinach. Właściciel naszej firmy i zarazem Prezes OKAP Dawid Seifert wygłosi prelekcję pt. „Wpływ globalizacji na europejski rynek pracy – zagrożenia i szanse„. 

 

Zgłoszenia tylko do 13 sierpnia! Liczba miejsc jest ograniczona. 

Serdecznie zapraszamy do Lublina!

 

Więcej informacji pod linkiem oraz na plakacie poniżej. 

 

Program Lublin PL

Zatrudnianie cudzoziemców

16 IV 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska odbyło się szkolenie: „Zatrudnianie cudzoziemców”.

czytaj dalej

Kilka słów o meldunku oraz nadawaniu numeru PESEL dla cudzoziemców

Prosta sprawa jak PESEL czy meldunek może być skomplikowana; a co dopiero procedury związane z zatrudnieniem cudzoziemców?

czytaj dalej

Jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe oraz skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa

Upływ niemal roku stosowania nowych przepisów z zakresu ochrony danych, to doskonała okazja do tego, żeby podsumować to, co wiemy i wskazać, jakie praktyki są dobre, a jakie wręcz przeciwnie.

czytaj dalej

Zmiany w prawie pracy 2019

21 lutego 2019 r. w Vanilla Restauracja Opole zorganizowaliśmy szkolenie: „Zmiany w prawie pracy 2019”. Celem szkolenia była aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych.

czytaj dalej

Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019

13 III 2019 w Centrum Biznesu Fundacji Rozwoju Śląska zorganizowaliśmy szkolenie: „Zyskowna obsługa klienta”. Celem szkolenia było podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług, poznanie technik sprzedaży oraz nabycie wiedzy przez uczestników o tym jak określać grupę docelową i oczekiwania klientów, dyskretnie i szybko sprzedawać a przy tym zapewnić dobre samopoczucie klientów.

czytaj dalej