Zyskowna obsługa klienta 13 III 2019
- określanie grupy docelowej i oczekiwań klienta
- poznanie oczekiwań swoich klientów
- skuteczna autoprezentacja, efekt pierwszego wrażenia
- sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku
- techniki sprzedaży sugestywnej, zasady tworzenia oferty sprzedażowej
- techniki prezentacji, budowanie relacji
- jak prawidłowo wykorzystać crosselling i up selling do zwiększenia zysków
- promocja – kiedy i jak stosować to narzędzie, żeby nie tracić zysku
- jak postępować z klientem roszczeniowym
- jak łagodzić konflikty
- jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów
- jak powinno wyglądać z zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych
Szkolenie prowadzone było przez Iwonę Bednarek, ekspertkę z zakresu sprzedaży usług i produktów oraz motywowania pracowników. Która posiada dyplom Trenera Biznes MBA. Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.
Dziękujemy za udział!

