Zmiany w prawie pracy 2019

CEL SZKOLENIA

Aktualizacja wiedzy na temat prawa pracy, poprawa umiejętności poruszania się w przepisach dotyczących zatrudniania oraz możliwości optymalizacji kosztów pracowniczych. 

Sprawdź sczegóły
Termin

2019-02-21

(Płatne)
Branża:

Prawo pracy



Zyskowna obsługa klienta

CEL SZKOLENIA

  • podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług
  • budowanie relacji z klientem w różnych formach komunikacji off i online
  • podniesienie zysku poprzez dyskretną i szybką sprzedaż zwiększenie poziomu lojalności i dobrego samopoczucia klientów, wyższy poziom zadowolenia klientów
  • profesjonalny, wysoki poziom i standard usług.
  • wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług.
  • wypracowanie praktycznych narzędzi i procedur obsługi klienta

Sprawdź sczegóły
Termin

2019-03-13

(Płatne)
Branża:

Kompetencje miękkie, Sprzedaż