Rekrutujemy na szkolenie z Eko Marketingu
To ostatni dzwonek, by skorzystać ze szkoleń w pełni dofinansowanych z UE.
Termin 22-25.03.2015
Program obejmuje:
• Trendy we współczesnym marketingu.
• Ekologia a współczesny konsument.
• Konsumpcjonizm vs. Antykonsumpcjonizm.
• Ekologia i bezpieczeństwo ekologiczne jako wartości marketingu 3.0.
• Analiza i omówienie case studies – wybrane marki i kampanie zbudowane na ekologii.
• Ćwiczenia – wypracowanie zielonych wartości dla marki produktu lub usług.
• Ekomarketing wewnątrz firmy. Upowszechnienie działań ekologicznych wewnątrz firmy, wśród pracowników.
• Ekologia i bezpieczeństwo jako filar budowy marki odpowiedzialnego pracodawcy (employer branding).
• Ekologia w biurze – jak ją wypromować i się nią pochwalić światu.
• Ekomarketing jako element budowania przewagi konkurencyjnej firmy.
• Marketing internetowy i social media – alternatywa dla kosztotwórczych i energochłonnych tradycyjnych kanałów promocji.
• Najlepsze praktyki – case studies.
• Nowy marketing – technologie w służbie ekologii.
• Budowa wizerunku ekologicznej firmy. Zielony PR.
• Przedstawiciel handlowy ambasadorem wizerunku firmy. W jakie eko narzędzia można go „wyposażyć”?
• Ecodriving – ekologiczna i ekonomiczna jazda jako narzędzie motywacyjne dla pracowników i wyróżnik nowoczesnej floty firmowej.
• Ekologiczne materiały promocyjne.
• Ekologiczne opakowania: produkcja, filozofia re-use.
• Eko design w Polsce i na świecie – trendy i realizacje.
• Eko gadżet firmowy (alternatywy dla „made in china”, wykorzystanie potencjału lokalnego – case study „Well done”.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem!