
Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie
Cena:
do ustalenia
Czas trwania 2 dni

Zarządzanie czasem w organizacji, czyli „jak to zrobić w 40h?”
Cel szkolenia
Dotarcie do własnej strategii zarządzania czasem, a następnie dobranie narzędzi i technik, które pozwolą zwiększyć skuteczność, poprawić organizację i ułatwić „ogarnianie” codziennych obowiązków.

Profil Uczestników
pracownicy oraz kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla

Korzyści dla uczestników
- wyznaczanie celów i zadań
- nadawanie priorytetów, ustalanie terminów realizacji
- pracowanie z kalendarzem w sposób, który optymalizuje wykorzystywanie czasu
- osiąganie rezultatów w sposób zgodny z oczekiwaniami przełożonych, ale też dający satysfakcję samemu pracownikowi
- kształtowanie swojej efektywności i zarządzanie zadaniami w pracy indywidualnej i zespołowej
- praktyczne wykorzystanie poznanych narzędzi podczas szkolenia i metod zarządzania sobą w czasie pracy
- przyjmowanie odpowiedzialności za jakość podejmowanych celów i zadań – priorytetowanie
- ograniczenie strat czasu na działania nieefektywne i niezaplanowane

Profil trenera
Trener i konsultant z zakresu budowania relacji, komunikacji i zarządzania czasem.

Metody prowadzenia szkolenia
- grupowa analiza przypadku (case study)
- indywidualna analiza studium przypadku
- symulacje
- coaching zespołowy i w zespole
- zadania praktyczne w podgrupach
- zadania praktyczne indywidualne
- dyskusje: moderowane, panelowe
- inscenizacja i mini wykłady
- analizy i zadania symulacyjne na podstawie
- przedstawionych danych
- techniki twórczego myślenia
- kwestionariusze, testy
- ice-breakery i energizery

PLAN SZKOLENIA
MODUŁ I. Zegarek tyka – czym jest w rzeczywistości czas?
- jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co tego wynika?
- dlaczego sprawy z listy zadań nie chcą ruszyć z miejsca?
- test diagnostyczny: w jaki sposób zarządzam czasem i gdzie tkwi przyczyna moich problemów?
MODUŁ II. Jak skutecznie działać, czyli planowanie efektywnego tygodnia pracy
- dlaczego każdy skuteczny pracownik powinien mieć właściwe cele?
- warsztaty ustalania wykonalnych zawodowych celów
- co robić, kiedy mamy do czynienia ze zmiennością zadań?
- jak działać, kiedy płoną „pożary” i mamy pracę „na tak zwaną ostatnią chwilę”?
- praca z kalendarzem, czyli radzenie sobie z nadmierną ilością obowiązków i niezaplanowanymi zadaniami
MODUŁ III. Jak skutecznie działać
- skrzynka e-mail jako centrum zarządzania czasem
- dwa sposoby tworzenia dziennych list zadań, które działają w praktyce, w tym metoda „Do it Tommorow”
- warsztaty na rzeczywistych zadaniach pracowników: tworzenie wykonalnych list zadań
- warsztaty: jak opanować skrzynkę e-mail, pliki, foldery i papierowe dokumenty?
MODUŁ IV. Planowanie zmian po szkoleniu
- plan działania po szkoleniu: wdrożenie nowych zasad zarządzania czasem
Oferty szkoleń
Zarządzanie czasem w organizacji, czyli „jak to zrobić w 40h?”
(Płatne)Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej
(Płatne)Profesjonalna obsługa pacjenta
(Płatne)Efektywna komunikacja w zespole medycznym
(Płatne) (Płatne) (Płatne)Dlaczego im się nie chce? – czyli sztuka motywowania jako ogromny atut skutecznego menadżera
(Płatne) (Płatne)Zaawansowane techniki negocjacyjne – negocjacje w środowisku wielokulturowym
(Płatne) (Płatne) 2020.05.15 (Płatne)Konferencja „Otwarcie niemieckiego rynku pracy dla obywateli Ukrainy” (MeetUA Summit)
2020.01.24 (Płatne)MOST od różnorodności do synergii współpracy
- opolskie (Płatne)Zarządzanie projektami z wykorzystaniem standardów PRINCE2
(Płatne) (Płatne)