
Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie
Cena:
do ustalenia

Zaawansowane techniki negocjacyjne – negocjacje w środowisku wielokulturowym
Cel szkolenia
- cele indywidualne i poznawcze
- uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
- pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
- podniesienie efektywności podejmowanych działań
- nabycie umiejętności skutecznych negocjacji

Profil Uczestników
- pracowników i zespołów prowadzących rozmowy, negocjacje
- pracowników działów obsługi klienta, działów sprzedaży
- przełożonych, zarządzających zespołem

Korzyści dla uczestników
- nabycie i stosowanie umiejętności negocjacyjnych
- osiąganie założonych celów
- osiąganie korzyści dla firmy z zachowaniem etyki
- wzrost ilości i jakości negocjowanych kontraktów
- zadowolenie klientów

Profil trenera
Trener i specjalista z zakresu negocjacji i mediacji.

Metody prowadzenia szkolenia
- przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
- opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
- praktyczne trenowanie poznanych technik
- wspólna analiza przypadków
- tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
- zadania indywidualne wspomagane przez trenera

PLAN SZKOLENIA
DZIEŃ I
Moduł I. Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej – jak skutecznie przygotować się do rozmowy?
- zasady określenia swoich alternatyw w rozmowie, warunków brzegowych (iso – idealne, średnie, ostateczne)
- techniki określania sposobów prowadzania rozmowy przy zastosowaniu narzędzi negocjatora
- sposoby poznania preferencji, sił i priorytetów partnera negocjacji
metody przygotowania do prowadzenia rozmów
Moduł II. Perswazyjny model prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko/ofertę podczas rozmowy?
- przedstawienie perswazyjnego modelu prezentacji
- technika budowania argumentu w oparciu o przykłady z życia
- strategia kształtowania przewagi informacyjnej w rozmowie
- źródła argumentacji
- wybrane techniki perswazyjne
Moduł III. Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co można stosować podczas rozmów?
- techniki eskalacji stosowane w rozmowach
- techniki wykorzystane w początkowej i końcowej fazie negocjacji
- techniki prezentacji produktu, instytucji
- techniki autoprezentacji
- techniki manipulacji psychologicznych
DZIEŃ I I
Moduł IV. Strategie prowadzenia negocjacji – jak mogą być prowadzone rozmowy?
- strategie dominacji, uległości, wycofania, kompromisu, kooperacji
- strategia wygrany – przegrany, przegrany – wygrany, wygrany – wygrany
- elastyczność jako kategoria i gwarancja skuteczności w negocjacjach
- standard „elastyczna postawa w negocjacjach”
Moduł V. Przełamywanie impasu w rozmowach – jak sobie radzić w trudnych momentach podczas rozmów?
- zasady reagowania na groźbę stosowaną podczas rozmów negocjacyjnych
- rozpoznawanie impasu i sytuacji patowych
- poznanie technik przełamywania impasu w rozmowach
- nauka stawiania pytań diagnozujących przyczyny odmowy
Moduł VI. Strategia reakcji na manipulację – jak sobie radzić z manipulacją?
- popularne techniki manipulacji
- sposoby reagowania na manipulację
Moduł VII. Finalizacja negocjacji
- techniki finalizacji rozmów
- analiza osiągnięcia założonych celów
Oferty szkoleń
Zarządzanie czasem w organizacji, czyli „jak to zrobić w 40h?”
(Płatne)Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej
(Płatne)Profesjonalna obsługa pacjenta
(Płatne)Efektywna komunikacja w zespole medycznym
(Płatne) (Płatne) (Płatne)Dlaczego im się nie chce? – czyli sztuka motywowania jako ogromny atut skutecznego menadżera
(Płatne) (Płatne)Zaawansowane techniki negocjacyjne – negocjacje w środowisku wielokulturowym
(Płatne) (Płatne) 2020.05.15 (Płatne)Konferencja „Otwarcie niemieckiego rynku pracy dla obywateli Ukrainy” (MeetUA Summit)
2020.01.24 (Płatne)MOST od różnorodności do synergii współpracy
- opolskie (Płatne)Zarządzanie projektami z wykorzystaniem standardów PRINCE2
(Płatne) (Płatne)