Ładowanie Szkolenia

Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie

Cena:
do ustalenia

Kontakt:
tel.: +48 782 106 874
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
do ustalenia


Szkolenia

Zaawansowane techniki negocjacyjne – negocjacje w środowisku wielokulturowym

Cel szkolenia

  • cele indywidualne i poznawcze
  • uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
  • pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
  • podniesienie efektywności podejmowanych działań
  • nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
Cel

Profil Uczestników

  • pracowników i zespołów prowadzących rozmowy, negocjacje
  • pracowników działów obsługi klienta, działów sprzedaży
  • przełożonych, zarządzających zespołem
Profil

Korzyści dla uczestników

  • nabycie i stosowanie umiejętności negocjacyjnych
  • osiąganie założonych celów
  • osiąganie korzyści dla firmy z zachowaniem etyki
  • wzrost ilości i jakości negocjowanych kontraktów
  • zadowolenie klientów
Korzyści

Profil trenera

Trener i specjalista z zakresu negocjacji i mediacji.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • praktyczne trenowanie poznanych technik
  • wspólna analiza przypadków
  • tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • zadania indywidualne wspomagane przez trenera
Metody

PLAN SZKOLENIA

 

DZIEŃ I

Moduł I.  Przygotowanie do rozmowy negocjacyjnej – jak skutecznie przygotować się do rozmowy?

  • zasady określenia swoich alternatyw w rozmowie, warunków brzegowych (iso – idealne, średnie, ostateczne)
  • techniki określania sposobów prowadzania rozmowy przy zastosowaniu narzędzi negocjatora
  • sposoby poznania preferencji, sił i priorytetów partnera negocjacji
    metody przygotowania do prowadzenia rozmów

Moduł II.  Perswazyjny model prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko/ofertę podczas rozmowy?

  • przedstawienie perswazyjnego modelu prezentacji
  • technika budowania argumentu w oparciu o przykłady z życia
  • strategia kształtowania przewagi informacyjnej w rozmowie
  • źródła argumentacji
  • wybrane techniki perswazyjne

Moduł III.  Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co można stosować podczas rozmów?

  • techniki eskalacji stosowane w rozmowach
  • techniki wykorzystane w początkowej i końcowej fazie negocjacji
  • techniki prezentacji produktu, instytucji
  • techniki autoprezentacji
  • techniki manipulacji psychologicznych

 

DZIEŃ I I

Moduł IV.  Strategie prowadzenia negocjacji – jak mogą być prowadzone rozmowy?

  • strategie dominacji, uległości, wycofania, kompromisu, kooperacji
  • strategia wygrany – przegrany, przegrany – wygrany, wygrany – wygrany
  • elastyczność jako kategoria i gwarancja skuteczności w negocjacjach
  • standard „elastyczna postawa w negocjacjach”

Moduł V. Przełamywanie impasu w rozmowach – jak sobie radzić w trudnych momentach podczas rozmów?

  • zasady reagowania na groźbę stosowaną podczas rozmów negocjacyjnych
  • rozpoznawanie impasu i sytuacji patowych
  • poznanie technik przełamywania impasu w rozmowach
  • nauka stawiania pytań diagnozujących przyczyny odmowy

Moduł VI. Strategia reakcji na manipulację – jak sobie radzić z manipulacją?

  • popularne techniki manipulacji
  • sposoby reagowania na manipulację

Moduł VII. Finalizacja negocjacji

  • techniki finalizacji rozmów
  • analiza osiągnięcia założonych celów