
Branża:
ISO, Zarządzanie
Cena:
do uzgodnienia
Czas trwania 1 dzień

Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015
Cel szkolenia
- przypomnienie idei stosowania systemów zarządzania oraz płynące z nich korzyści dla firmy
- zaznajomienie się z wymaganiami nowej normy ISO 9001 pod kątem jej praktycznego zastosowania w organizacji
- poznanie kluczowych zmian w ISO 9001:2015

Profil Uczestników
- osoby chcące przygotować się do wdrożenia systemu zarządzania jakością wg nowej normy
- osoby chcące poznać nową normę ISO 9001 nie w teorii, a w praktyce
- wszystkie osoby chcące wzbogacić swoją wiedzę o zagadnienia dotyczące systemu zarządzania jakością w organizacji

Korzyści dla uczestników
- pozyskanie wiedzy o zmianach w nowej ISO 9001:2015
- pozyskanie wiedzy o wdrożeniu systemu zarządzania wg nowej normy
- rozwinięcie wiedzy z zakresu systemu zarządzania jakością wg ISO 9001
- poznanie normy w praktyce dzięki wielu ćwiczeniom

Profil trenera
Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz we wdrażaniu systemów zarządzania: jakością, środowiskowego oraz BHP zgodnie z normami ISO i OHSAS. Absolwentka AGH, specjalizująca się w systemowym zarządzaniu środowiskiem. Prowadziła projekty doradcze, szkoleniowe i audity dla m. in. Cemex Polska sp. z o. o., Track Tec SA, PSE S.A., PGE S.A.

Metody prowadzenia szkolenia
- wykłady
- ćwiczenia
- case study

PLAN SZKOLENIA
MODUŁ I. Systemy zarządzania w organizacji
MODUŁ II. Podstawowe różnice między nowym i poprzednim wydaniem ISO 9001
MODUŁ III. Informacje wstępne o ISO 9001:2015
- zasady zarządzania jakością
- podejście procesowe
- model PDCA
- myślenie oparte na analizie ryzyka
MODUŁ IV. Interpretacja wymagań normy systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015
- kontekst organizacji
- zrozumienie organizacji i jej kontekstu
- zrozumienie potrzeb i oczekiwań zainteresowanych stron
- określenie zakresu systemu zarządzania jakością
- system zarządzania jakością i jego procesy
- przywództwo
- przywództwo i zaangażowanie
- orientacja na klienta
- polityka jakości
- role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia
- planowanie
- działania dotyczące zagrożeń i szans
- cele jakości i planowanie ich realizacji
- planowanie zmian
- wsparcie
- zasoby, wiedza organizacyjna
- pomiary i ich identyfikowalność
- kompetencje
- świadomość
- komunikacja
- udokumentowane informacje
- działania
- planowanie i kontrola nad procesami
- wymagania dotyczące produktów i usług
- projektowanie i rozwój produktów i usług
- kontrola zewnętrznego dostarczania procesów, wyrobów i usług
- rozwój produktów i usług
- produkcja towarów i świadczenie usług
- wprowadzanie produktów i usług
- wyroby i usługi niezgodne
- ocena wydajności
- monitorowanie, pomiary, analiza i ocena
- zadowolenie klienta
- audit wewnętrzny
- przegląd zarządzania
- doskonalenie
- niezgodności i działania korygujące
- ciągłe doskonalenie
MODUŁ V. Podsumowanie i wskazówki przydatne do prowadzenia systemu zarządzania jakością zgodnego z nową normą ISO 9001
Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.
Oferty szkoleń
Efektywna komunikacja w zespole medycznym
(Płatne)Profesjonalna obsługa pacjenta
(Płatne)Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej
(Płatne)Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015
(Płatne)Zarządzanie czasem w organizacji, czyli „jak to zrobić w 40h?”
(Płatne)