
Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie
Cena:
do ustalenia

Dlaczego im się nie chce? – czyli sztuka motywowania jako ogromny atut skutecznego menadżera
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest poznanie zasad skutecznego motywowania pracowników do działania oraz rozwinięcie umiejętności skutecznego motywowania innych.

Profil Uczestników
Kadra menadżerska średniego i wyższego szczebla

Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy na temat dobrych praktyk w motywowaniu pracowników
- nauczenie się skutecznie komunikować
w kontekście motywowania innych - nauczenie się jak mądrze skonstruować cele zespołu i jak mądrze je zakomunikować
- nauczenie się jak utrzymywać odpowiedni poziom motywacji pracowników
- nauczenie się jak tworzyć zespół zadaniowy, aby była w nim odpowiednia atmosfera i chęć do wspólnej wytężonej pracy

Profil trenera
Trener i konsultant z zakresu rozwoju umiejętności osobistych w pracy.

Metody prowadzenia szkolenia
- grupowa analiza przypadku (case study)
- indywidualna analiza studium przypadku
- symulacje
- coaching zespołowy i w zespole
- zadania praktyczne w podgrupach
- zadania praktyczne indywidualne
- dyskusje: moderowane, panelowe
- inscenizacja i mini wykłady
- analizy i zadania symulacyjne na podstawie przedstawionych danych
- techniki twórczego myślenia
- kwestionariusze, testy
- ice-breakery i energizery

PLAN SZKOLENIA
DZIEŃ I
MODUŁ I. Po pierwsze komunikacja, po drugie komunikacja, po trzecie komunikacja
- motywowanie z komunikacją w obie strony: mówienie i uważne słuchanie
- kontraktowanie i kontaktowanie się w trakcie realizacji zadania
- bycie „czytelnym” i czytanie intencji innych osób
MODUŁ II. Motywowanie zwykłych ludzi do niezwykłych zadań
- budowanie mądrych celów
- mądre przestawianie celów
- wspólne ustalanie sposobów realizacji
MODUŁ III. Potrzeby i możliwości motywowanych
- diagnoza potrzeb pracowników związanych z realizacją zadań
- analiza możliwości pracowników związanych z realizacją zadań
- dbanie o rozwój pracownika podczas realizacji zadania
DZIEŃ II
MODUŁ I. Motywacja nie trwa wiecznie
- motywowanie siebie samego do motywowania innych
- podtrzymywanie motywacji do działania
- wskazywanie korzyści osobistych każdego z motywowanych
MODUŁ II. Zespół, atmosfera, współpraca
- przynależność do grupy a motywacja do osiągnięć
- budowanie zespołu a poziom dążenia do współpracy przy realizacji zadania
- etyczne współzawodnictwo
MODUŁ III. Czy jestem szefem jakiego sam chciałbym mieć?
- elitarność zespołu z jakim pracujesz
- elitarność zadania i korzyści z wykonania zadania
- elitarność szefa z jakim pracuje Twój zespół
Oferty szkoleń
Zarządzanie czasem w organizacji, czyli „jak to zrobić w 40h?”
(Płatne)Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej
(Płatne)Profesjonalna obsługa pacjenta
(Płatne)Efektywna komunikacja w zespole medycznym
(Płatne) (Płatne) (Płatne)Dlaczego im się nie chce? – czyli sztuka motywowania jako ogromny atut skutecznego menadżera
(Płatne) (Płatne)Zaawansowane techniki negocjacyjne – negocjacje w środowisku wielokulturowym
(Płatne) (Płatne) 2020.05.15 (Płatne)Konferencja „Otwarcie niemieckiego rynku pracy dla obywateli Ukrainy” (MeetUA Summit)
2020.01.24 (Płatne)MOST od różnorodności do synergii współpracy
- opolskie (Płatne)Zarządzanie projektami z wykorzystaniem standardów PRINCE2
(Płatne) (Płatne)