DAWID SEIFERT

Współwłaściciel firmy

Właściciel, dyrektor, członek zarządu i przedsiębiorca. Specjalizuje się w branży zasobów ludzkich. Szczególnie interesuje go poszukiwanie, rekrutacja i selekcja na polskim i międzynarodowym rynku pracy. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania, promocji i tworzenia struktur agencji zatrudnienia na rynku pracy.

Jego cele to:

  • poprawienie wydajności procesów, efektywności personelu, a zarazem osiągnięcie lepszych wyników biznesowych przez firmy które obsługuje,
  • tworzenie i realizacja nowoczesnych, ciekawych i inspirujących szkoleń w kraju i za granicą dla kadry managerskiej,
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Obszary w których się specjalizuje: zarządzanie projektami rekrutacyjnymi, profesjonalne szkolenia specjalistyczne z kompetencji osobistych i społecznych, zarządzanie procesami, marketing internetowy, tworzenie narzędzi HR oceny personelu, testów kompetencyjnych oraz osobowościowych, tworzenie procedur oraz systemów rekrutacyjnych, tworzenie struktur organizacyjnych dla celów  rekrutacji międzynarodowej, delegowanie pracowników do pracy za granicą, szkolenia i doradztwo dla firm pokrywane z środków UE.

Po pracy wciąż aktywny, pływa i uprawia boks, to napędza go do dalszych działań.

Cytat, który inspiruje go do dalszych działań:
„Wyciągaj wnioski z wczoraj, żyj dzisiaj, miej nadzieję na jutro. Ważne jest żeby nigdy nie przestawać pytać.” – Albert Einstein 



PAWEŁ KACZMAREK

Współwłaściciel firmy

W naszej firmie zarządza obszarem outsourcingu pracowniczego na rynkach międzynarodowych. Jego kariera zawodowa związana jest z branżą HR  od 2000 r. Zajmował się zarządzaniem i koordynowaniem strukturami rekrutacyjnymi do projektów międzynarodowych oraz świadczeniem usług agencji pracy w Polsce i na zachodzie. Pracował dla niemieckich, holenderskich oraz belgijskich pracodawców jako manager, dyrektor personalny i dyrektor naczelny. Posiada wieloletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działalności gospodarczej. Specjalizuje się w rekrutacji i selekcji personelu, zarządzaniu pracownikami oraz ich ewaluacji i ocenie okresowej, negocjacjach w biznesie międzynarodowym, doradztwie zawodowym oraz marketingu internetowym. 

Prywatnie dumny ojciec dwójki dzieci, pochodzący z Kalisza. Wolne chwile spędza na spacerach i joggingu ze swoim psem oraz pływaniu. 



KAMILA FIGURA

HR Manager

Przeszło 10 lat związana z rekrutacją na stanowiska specjalistyczne, kierownicze, menedżerskie oraz masowe. Posiada ugruntowane doświadczenie w doborze i interpretacji testów psychologicznych. Opracowuje koncepcje projektów Hr-owych. Od kilku lat pracuje w obszarze psychologii biznesu. Związana również z aktywizacją bezrobotnych. Prowadzi szkolenia oraz praktyki z zakresu: radzenia sobie ze stresem,  symulacji rozmów rekrutacyjnych i badania potencjału. Inne jej role to: kierownik merytoryczny projektów, psycholog, asesor, konsultant, coach.

Po pracy uwielbia spędzać czas w towarzystwie najbliższych. W wolnych chwilach oddaje się pracy kreatywnej jaką jest aranżacja wnętrz (koniecznie z tabliczką czekolady Milka w ręce). 

Jej motto:
„Rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu” – Konfucjusz
Praca może być pasją 🙂



TERESA CHROSTEK

Brand Manager

Absolwentka studiów podyplomowych na AGH na kierunku Marketing Internetowy oraz studiów magisterskich i inżynierskich na AGH na kierunku Inżynieria Środowiska. Posiada 5-cio letnie doświadczenie w branży HR. W naszej firmie jest odpowiedzialna za marketing, organizację szkoleń biznesowych oraz działania employer brandingowe. Zarządza stronami internetowymi firmy, profilami w mediach społecznościowych oraz wszelkimi materiałami powiązanymi z marką Projektanci Kariery. Współpracuje z agencjami reklamowymi, mediami, a także programistami i grafikami. Jest również kierownikiem naszego oddziału w Krakowie. 

Prywatnie miłośniczka gór, zwierząt i roślin uwielbiająca aktywnie spędzać czas w magicznych zakątkach świata. 

Ulubiony cytat:
„Zrozumieć szczęście to jakby zrozumieć, że grunt na którym stoisz, nie może być szerszy od dwóch stóp, które go pokrywają.” – F. Kafka

 



VIKTORIIA TRETIACHENKO

Manager ds. rekrutacji międzynarodowej

Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Opolskim oraz aktorstwa w Instytucie Sztuk Ekranowych w Kijowie. Swoje doświadczenie w pracy i wsparciu obcokrajowców przyjeżdżających do Polski zdobywała już podczas studiów jako wolontariuszka Uniwersytetu Opolskiego oraz praktykantka Centrum Partnerstwa Wschodniego UO. W naszej firmie jest odpowiedzialna za rekrutację pracowników z rynków międzynarodowych. Do jej zadań należy m.in. kontakt z partnerami, selekcja kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. W pracy najważniejszy jest dla niej rozwój osobisty i doskonalenie umiejętności oraz satysfakcja i zadowolenie, kiedy widzi, że dzięki jej pracy życie osób, które do nas przyjeżdżają zmienia się w lepszym kierunku.

Jej pasją jest światowa kinematografia. Interesuje się również psychologią rozwoju osobistego w wolnych chwilach czytając artykuły i badania o tej tematyce. 

Motto, którym się kieruje:
„Wszystko co robisz z zadowoleniem, zadowolenie i satysfakcję przynosi”



Włodzimierz Kamieniecki

Manager ds. operacyjnych

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu personelem i rekrutacji pracowników. Pracował na takich stanowiskach jak HR Dyrektor czy Dyrektor ds. personalnych. Prowadził projekty rekrutacyjne w Austrii i na Ukrainie oraz koordynował pracowników z Turcji na Ukrainie. Ukończył Uniwersytet Narodowy w Czerniowcach na kierunkach Języki obce – niemiecki oraz studia inżynierskie na kierunku Fizyka. W naszej firmie zarządza pracą koordynatorów oraz jest odpowiedzialny za działania operacyjne związane z przyjazdami, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z zagranicy. Mówi biegle w języku rosyjskim, ukraińskim i polskim oraz bardzo dobrze w języku niemieckim, a także zna podstawy rumuńskiego i angielskiego.

Motto, którym się kieruje:
„Ciesz się małymi rzeczami. Rób to, co cię uszczęśliwia.”



Justyna Świerc

Kierownik ds. kadr i płac

Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac oraz księgowości. Specjalizuje się w oddelegowaniu pracowników oraz pracy tymczasowej. Nieustannie poszerza swoją wiedzę biorąc aktywny udział w licznych szkoleniach. W naszej firmie nadzoruje i planuje wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi. Odpowiedzialna jest za dokumentację kadrową i płacową oraz ich zgodność z obowiązującym stanem prawnym.  

Prywatnie miłośniczka podróży bliskich i dalekich. Interesuje się fotografią oraz psychologią. Ciągle wyznacza sobie nowe wyzwania i konsekwentnie je realizuje. Czas spędzony w gronie rodzinnym uważa za najcenniejszy.

Jej motto: „Nie ma innej drogi by odnaleźć siebie jak ta, żeby choć raz całkiem się od siebie uwolnić.” – Eduard Spranger



Agnieszka Gielas

Kierownik ds. sprzedaży 

Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Wrocławskim oraz kierunku Zarządzanie i marketing na WSB o specjalizacji Komunikacja w biznesie. W branży HR pracuje od 3 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działalności gospodarczej. W naszej firmie zajmuje się sprzedażą usług outsourcingu pracowniczego oraz opieką nad realizowanymi projektami. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Prowadzi także procesy legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców. Zna podstawy języka rosyjskiego, ukraińskiego oraz niemieckiego. 

W wolnych chwilach oddaje się pasji wędkarstwa oraz aranżacji wnętrz. 

 



Patricia Kaczmarek

Specjalista ds. sprzedaży za granicą

Rozwija nasze usługi outsourcingu pracowniczego na rynku holenderskim zapewniając pomost między podażą i popytem różnorodnych rynków pracy Ukrainy i Holandii. Kieruje procesami zatrudnienia w Holandii, w szczególności obsługuje wysyłane zapytania, podejmuje działania marketingowe oraz zajmuje się samodzielną sprzedażą.

W wolnym czasie lubi podróżować i poznawać podwodny świat dzięki nurkowaniu. Poza wyjazdami większość wolnego czasu spędza na studiowaniu oraz przebywaniu z bliskimi.



Małgorzata Golomb

Samodzielna księgowa


Na bieżąco poszukujemy specjalistów z obszaru HR do jednorazowej lub długofalowej współpracy,
a jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z HR zapraszamy Cię na praktyki i staże.
Niezależnie od tego czy posiadasz bogate doświadczenie, czy dopiero je zdobywasz, skontaktuj się z nami! DOŁĄCZ DO NAS