Ładowanie Szkolenia

Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie

Cena:
do uzgodnienia

Czas trwania 1 dzień

Kontakt:
tel.: + 48 694 444 656
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia


Szkolenia

Zarządzanie emocjami

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zwiększenie wykorzystania potencjału inteligencji emocjonalnej uczestników poprzez doskonalenie kompetencji związanych z:

  • rozpoznawaniem emocji
  • rozumieniem emocji
  • wykorzystaniem ich we wspieraniu podejmowanych działań
  • zarządzaniem swoimi stanami emocjonalnymi i emocjami zespołu

Szkolenie oparte jest na koncepcji inteligencji emocjonalnej P. Salovey’a, J.Mayer’a, D.

Cel

Profil Uczestników

  • kadra kierownicza
  • przedsiębiorcy
Profil

Korzyści dla uczestników

  • zwiększenie świadomości w obszarze emocji własnych i podległych pracowników
  • wzbudzanie i utrzymywanie pożądanych emocji, obniżanie poziomu napięcia
  • poprawa własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie
  • zwiększenie efektywności podejmowanych działań
  • budowanie lepszych relacji z otoczeniem
  • budowanie odporności psychicznej, poczucia sprawstwa i własnej wartości
Korzyści

Profil trenera

Trener i konsultant z zakresu budowania relacji i  zarządzania emocjami

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • grupowa analiza przypadku (case study)
  • indywidualna analiza studium przypadku
  • symulacje
  • zadania praktyczne w podgrupach
  • zadania praktyczne indywidualne
  • dyskusje: moderowane, nie moderowane,
  • mini – wykład
  • kwestionariusze, testy
  • ćwiczenia regulujące poziom energii i relacje w grupie
Metody

PLAN SZKOLENIA

 

MODUŁ I . Inteligencja emocjonalna

  • model inteligencji emocjonalnej P. Salovey’a, J.Mayer’a, D. Caruso; 4 kompetencje
  • rozpoznawanie emocji
  • uniwersalne reguły i prawa emocji
  • po co rozwijać kompetencje związane z zarządzaniem emocjami – emocje w organizacjach

 

MODUŁ II. Wzorce reakcji emocjonalnych

  • trójkąt reakcji emocjonalnych – koncepcja Sandler
  • autodiagnoza wzorca emocjonalnego
  • potencjał i słabe strony każdego ze stylów
  • wypracowanie sposobów poszerzania repertuaru zachowań w obrębie stylu

 

MODUŁ III. Emocje jako jeden z elementów reakcji stresowej

  • stres – psychologiczne koncepcje zjawiska
  • autodiagnoza w zakresie stresorów i reakcji stresowych
  • cykl skutecznego radzenia sobie ze stresem
  • koncepcja odporności psychicznej

 

MODUŁ IV. Wypalenie zawodowe jako konsekwencja stylu życia związanego z presją czasu, odpowiedzialnością i ilością informacji.

 

MODUŁ V. Podsumowanie
Zebranie refleksji i stworzenie własnego planu antystresowego

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.

Oferty szkoleń