
Branża:
Zarządzanie i kompetencje miękkie
Cena:
do uzgodnienia
Czas trwania 1 dzień

Zarządzanie czasem w organizacji
Cel szkolenia
Dotarcie do własnej strategii zarządzania czasem, a następnie dobranie narzędzi i technik, które pozwolą zwiększyć skuteczność, poprawić organizację i ułatwić „ogarnianie” codziennych obowiązków.

Profil Uczestników
- pracownicy i kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla
- personel medyczny w tym: pielęgniarki, położne, lekarze

Korzyści dla uczestników
- wyznaczanie celów i zadań
- nadawanie priorytetów, ustalanie terminów realizacji
- pracowanie z kalendarzem w sposób, który optymalizuje wykorzystywanie czasu
- osiąganie rezultatów w sposób zgodny z oczekiwaniami przełożonych, ale też dający satysfakcję samemu pracownikowi
- kształtowanie swojej efektywności i zarządzanie zadaniami w pracy indywidualnej i zespołowej
- praktyczne wykorzystanie poznanych narzędzi podczas szkolenia i metod zarzadzania sobą w czasie pracy
- przyjmowanie odpowiedzialności za jakość podejmowanych celów i zadań – priorytetowanie
- ograniczenie strat czasu na działania nieefektywne i niezaplanowane

Profil trenera
Trener i konsultant z zakresu budowania relacji, komunikacji i zarządzania czasem

Metody prowadzenia szkolenia
- grupowa analiza przypadku (case study)
- indywidualna analiza studium przypadku
- symulacje
- coaching zespołowy i w zespole
- zadania praktyczne w podgrupach
- zadania praktyczne indywidualne
- dyskusje: moderowane, panelowe
- inscenizacja i mini wykłady
- analizy i zadania symulacyjne na podstawie przedstawionych danych
- techniki twórczego myślenia
- kwestionariusze, testy
- ice-breakery i energizery

PLAN SZKOLENIA
MODUŁ I. Zegarek tyka – czym jest w rzeczywistości czas?
- jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co tego wynika?
- dlaczego sprawy z listy zadań nie chcą ruszyć z miejsca?
- test diagnostyczny: w jaki sposób zarządzam czasem i gdzie tkwi przyczyna moich problemów?
MODUŁ II. Jak skutecznie działać, czyli planowanie efektywnego tygodnia pracy
- dlaczego każdy skuteczny pracownik powinien mieć właściwe cele?
- warsztaty ustalania wykonalnych zawodowych celów
- co robić, kiedy mamy do czynienia ze zmiennością zadań?
- jak działać, kiedy płoną „pożary” i mamy pracę „na tak zwaną ostatnią chwilę”?
- praca z kalendarzem, czyli radzenie sobie z nadmierną ilością obowiązków i niezaplanowanymi zadaniami
MODUŁ III. Jak skutecznie działać
- skrzynka e-mail jako centrum zarządzania czasem
- dwa sposoby tworzenia dziennych list zadań, które działają w praktyce, w tym metoda „Do it Tommorow”
- warsztaty na rzeczywistych zadaniach pracowników: tworzenie wykonalnych list zadań
- warsztaty: jak opanować skrzynkę e-mail, pliki, foldery i papierowe dokumenty?
MODUŁ IV. Planowanie zmian po szkoleniu
- plan działania po szkoleniu: wdrożenie nowych zasad zarządzania czasem
Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.
Oferty szkoleń
Zarządzanie czasem w organizacji
- opolskie (Płatne)Efektywna komunikacja w zespole medycznym
(Płatne)Profesjonalna obsługa pacjenta
(Płatne) (Płatne)Telemedycyna – aspekty i umiejętności praktyczne
(Płatne)Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej
(Płatne)Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015
(Płatne)Auditor wewnętrzny systemu zarządzania BHP według normy OHSAS 18001:2007 / PN-N 18001:2004
(Płatne)Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego według nowej normy ISO 14001:2015
(Płatne)Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001:2013
(Płatne)Pełnomocnik systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
(Płatne)Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015
(Płatne)