Ładowanie Szkolenia

Branża:
Zarządzanie

Cena:
1799

Czas trwania 2 dni

Kontakt:
tel.: +48 694 660 312
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
Opole


Szkolenia

Zarządzanie 3.0 z elementami przywództwa sytuacyjnego i zastosowaniem metodyk Agile

Cel szkolenia

  • Rozwój umiejętności stawiania wyzwań innym osobom oraz bycia dla innych źródłem inspiracji
  • Poprawa umiejętności dopasowania zadań i stylu kierowania do etapu rozwoju podwładnego
  • Doskonalenie umiejętności rozwoju kompetencji i potencjału pracownika czyniąc z początkujących pracowników ekspertów
  • Poprawa umiejętności promowania cennych postaw i „talentów” w organizacji
  • Poznanie własnego stylu przywództwa, talentów menedżerskich i obszarów wymagających rozwoju
Cel

Profil Uczestników

  • Menedżerowie i liderzy działający projektowo
Profil

Korzyści dla uczestników

  • Wzrost efektywności działań menedżerskich
  • Zwiększenie samodzielności i kompetencji pracowników
  • Poprawę satysfakcji z pracy zarówno pracowników (podwładnych), jak i przełożonych, m.in. poprzez poprawę relacji pracownik – przełożony, dzięki uzgodnieniu jej zasad a także elastycznemu, stale dopasowywanemu kierowaniu zespołami
  • Zwiększenie skuteczności adaptacji nowych pracowników
  • Poprawa komunikacji w firmie na linii menedżerowie – ich zespoły, dzięki regularnym, opartym o uzgodnione zasady spotkań
  • Szybsze i skuteczniejsze wdrożenie Przywództwa Sytuacyjnego SLII® w firmie
  • Integrację metod agile z sprawdzonymi technikami zarządzania i podejściem do leadershipu
  • Szybsze przyswajanie przez organizację nowych kompetencji (uczenie się w organizacji)
Korzyści

Profil trenera

Certyfikowany menedżer projektów HR i trener biznesu, psycholog biznesu. Coach ACC w standardzie ICF (International Coaching Federation). Dyrektor zarządzająca w firmie consultingowej, zajmującej się systemowymi rozwiązaniami HR-owymi dla biznesu. Posiada 16 letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów funkcjonalnych i projektowych. Większość z nich zarządzanych jest zwinnie, głównie zaś scrumowo. Autorka kilku publikacji z zakresu ZZL, głównie coachingu.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • Wykład interaktywny
  • Gry i ćwiczenia
  • Dyskusja
  • Prace grupowe
  • Role play
  • Studia przypadku
  • Test stylu przywództwa
Metody

PLAN SZKOLENIA:

MODUŁ I. Przywództwo sytuacyjne

  • Podstawowe założenia i wartości przywództwa sytuacyjnego
  • Obszary kompetencji przywódcy sytuacyjnego – diagnoza, elastyczność, porozumienie z pracownikiem co do stylu przywództwa (współpraca dla wyników)
  • Charakterystyka czterech podstawowych stylów przywództwa (instruowanie, konsultowanie, wspieranie i delegowanie)
  • Diagnoza własnego stylu przywództwa – test menedżerski
  • Różnice i podobieństwa między stylami

                                                                                                                                

MODUŁ II. Etap rozwoju pracownika a styl kierowania

  • Etapy rozwoju pracownika
  • Czym się charakteryzują pracownicy na każdym etapie ścieżki
  • Ćwiczenia na rozpoznawanie/diagnozę etapu rozwoju pracownika w danym zadaniu
  • Silne strony i oczekiwania pracowników na różnych etapach rozwoju

 

MODUŁ III. Sytuacyjne motywowanie i delegowanie zadań

  • Zastosowanie przywództwa sytuacyjnego w delegowaniu zadań (stosownie do różnego etapu rozwoju pracownika w danym zadaniu i różnego poziomu motywacji):
    • delegowanie zadań w oparciu o etap rozwoju pracownika
    • złote prawa i zasady delegowania
    • rozmowa delegująca
  • Metody ustalania celów
  • Ćwiczenia typu role play rozmów delegujących

 

MODUŁ IV. Empowerment zespołów

  • Empowerment kontra delegacja
  • Wyznaczenie odpowiednich osób i zespołów
  • Kształtowanie zaufania, szacunku i odpowiedzialności w zespole
  • Praca na studiach przypadku

 

MODUŁ V. Narzędzia pracy przywódcy:

  • Motywacyjne: nagrody wewnętrzne, zróżnicowanie, techniki kreatywne, jednominutowy „feedback”, spotkania typu „stand up”
  • Rozwoju pracowników/ kompetencji
  • Samoorganizowania się zespołów
  • Tworzenia struktur
  • Ustanawiania reguł
  • Ulepszania wszystkiego – spotkanie typu retro
  • Zarządzania zmianą

 

MODUŁ VI: Udzielanie informacji zwrotnej i jej rola

  • Reguły konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Pochwały, uwagi i reprymendy w zarządzaniu sytuacyjnym
  • Tajniki zarządzania sytuacyjnego
  • Ćwiczenia przekazywania informacji zwrotnej zgodnie z dobrymi praktykami i etapem rozwoju pracownika

 

MODUŁ VII. Definiowanie ograniczeń

  • Wspólny cel
  • Lista kontrolna celów zwinnych
  • Komunikowanie celów
  • Przyzwolenie tworzenia autonomicznych celów zespołowi
  • Godzenie swoich celów z celem swojego zespołu
  • Opracowywanie umowy społecznej
  • Ochrona wspólnych zasobów

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery

Oferty szkoleń

Zarządzanie 3.0 z elementami przywództwa sytuacyjnego i zastosowaniem metodyk Agile

(Płatne)

Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO

(Płatne)

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

(Płatne)

Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO

(Płatne)

EKO-przedsiębiorstwo – wymagania i zastosowanie obowiązków z zakresu ochrony środowiska

(Płatne)

Dlaczego warto skorzystać z agencji zatrudnienia i czy opłaca się zatrudniać obcokrajowców – regulacje prawne i praktyka

(Płatne)

Jak skutecznie pokonać stres i kontrolować swoje emocje, czyli jak być szczęśliwym w stresującym świecie

(Płatne)

Zarządzanie emocjami

- opolskie (Płatne)

Zarządzanie czasem w organizacji

- opolskie (Płatne)

Efektywna komunikacja w zespole medycznym

(Płatne)

Profesjonalna obsługa pacjenta

(Płatne)

Odpowiedzialność prawna personelu medycznego z uwzględnieniem aspektów karnych i cywilnych oraz kompetencje w zakresie mitygacji i minimalizacji ryzyk prawnych i reputacyjnych

(Płatne)

Telemedycyna – aspekty i umiejętności praktyczne

(Płatne)

Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania BHP według normy OHSAS 18001:2007 / PN-N 18001:2004

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego według nowej normy ISO 14001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001:2013

(Płatne)

Pełnomocnik systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)