Ładowanie Szkolenia

Branża:
ISO, Zarządzanie

Cena:
do uzgodnienia

Czas trwania 1 dzień

Kontakt:
tel.: + 48 694 444 656
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia


Szkolenia

Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

Cel szkolenia

  • przypomnienie idei stosowania systemów zarządzania oraz płynące z nich korzyści dla firmy
  • zaznajomienie się z wymaganiami nowej normy ISO 9001 pod kątem jej praktycznego zastosowania w organizacji
  • poznanie kluczowych zmian w ISO 9001:2015
Cel

Profil Uczestników

  • osoby chcące przygotować się do wdrożenia systemu zarządzania jakością wg nowej normy
  • osoby chcące poznać nową normę ISO 9001 nie w teorii, a w praktyce
  • wszystkie osoby chcące wzbogacić swoją wiedzę o zagadnienia dotyczące systemu zarządzania jakością w organizacji
Profil

Korzyści dla uczestników

  • pozyskanie wiedzy o zmianach w nowej ISO 9001:2015
  • pozyskanie wiedzy o wdrożeniu systemu zarządzania wg nowej normy
  • rozwinięcie wiedzy z zakresu systemu zarządzania jakością wg ISO 9001
  • poznanie normy w praktyce dzięki wielu ćwiczeniom
Korzyści

Profil trenera

Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz we wdrażaniu systemów zarządzania: jakością, środowiskowego oraz BHP zgodnie z normami ISO i OHSAS.  Absolwentka AGH, specjalizująca się w systemowym zarządzaniu środowiskiem. Prowadziła projekty doradcze, szkoleniowe i audity dla m. in. Cemex Polska sp. z o. o., Track Tec SA, PSE S.A., PGE S.A.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • wykłady
  • ćwiczenia
  • case study
Metody

PLAN SZKOLENIA

 

MODUŁ I. Systemy zarządzania w organizacji

 

MODUŁ II. Podstawowe różnice między nowym i poprzednim wydaniem ISO 9001

 

MODUŁ III. Informacje wstępne o ISO 9001:2015

  • zasady zarządzania jakością
  • podejście procesowe
  • model PDCA
  • myślenie oparte na analizie ryzyka

 

MODUŁ IV. Interpretacja wymagań normy systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015

  • kontekst organizacji
    • zrozumienie organizacji i jej kontekstu
    • zrozumienie potrzeb i oczekiwań zainteresowanych stron
    • określenie zakresu systemu zarządzania jakością
    • system zarządzania jakością i jego procesy
  • przywództwo
    • przywództwo i zaangażowanie
    • orientacja na klienta
    • polityka jakości
    • role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia
  • planowanie
    • działania dotyczące zagrożeń i szans
    • cele jakości i planowanie ich realizacji
    • planowanie zmian
  • wsparcie
    • zasoby, wiedza organizacyjna
    • pomiary i ich identyfikowalność
    • kompetencje
    • świadomość
    • komunikacja
    • udokumentowane informacje
  • działania
    • planowanie i kontrola nad procesami
    • wymagania dotyczące produktów i usług
    • projektowanie i rozwój produktów i usług
    • kontrola zewnętrznego dostarczania procesów, wyrobów i usług
    • rozwój produktów i usług
    • produkcja towarów i świadczenie usług
    • wprowadzanie produktów i usług
    • wyroby i usługi niezgodne
  • ocena wydajności
    • monitorowanie, pomiary, analiza i ocena
    • zadowolenie klienta
    • audit wewnętrzny
    • przegląd zarządzania
  • doskonalenie
    • niezgodności i działania korygujące
    • ciągłe doskonalenie

 

MODUŁ V. Podsumowanie i wskazówki przydatne do prowadzenia systemu zarządzania jakością zgodnego z nową normą ISO 9001

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.

Oferty szkoleń