Ładowanie Szkolenia

Branża:
Kompetencje miękkie

Cena:
do ustalenia

Czas trwania
1 dzień

Kontakt:
tel.: 694 660 312, 664 303 029
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
Opole

Termin:
2018-09-12 / w godz. 9:00-16:00


Szkolenia

Efektywna Komunikacja

Cel szkolenia

  • Zwiększenie świadomości cech osobowości na styl komunikowania się i sposobów na dotarcie do osób o rożnych typach osobowości
  • Nauka i rozwój posiadanych kompetencji komunikacyjnych, poprawa umiejętności asertywnej komunikacji
  • Ćwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego
  • Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania
  • Poprawa umiejętności autoprezentacji i prowadzenia spotkań
Cel

Profil Uczestników

  • Szkolenie skierowane jest do pracowników na różnych szczeblach organizacyjnych, zarówno dużych, jak i małych organizacji.
Profil

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie własnego stylu komunikowania się i typu osobowości
  • Poprawa umiejętności komunikowania się
    w sposób asertywny
  • Przećwiczenie technik aktywnego słuchania poprawiających skuteczność w komunikacji
  • Poznanie elementów wpływających na adekwatną do sytuacji autoprezentację
  • Poznanie i przećwiczenie technik możliwych do zastosowania w sytuacjach obciążenia emocjonalnego i napięcia wynikającego z presji czasu/ wyniku a także technik moderacji i podsumowywania spotkań.
Korzyści

Profil trenera

Jolanta Filipczyk – Sikora

Certyfikowany menedżer projektów HR i trener i psycholog biznesu. Coach ACC w standardzie ICF (International Coaching Federation). Dyrektor zarządzająca w firmie consultingowej, zajmującej się systemowymi rozwiązaniami HR-owymi dla biznesu, szkoleniami i coachingiem. Posiada 16 letnie doświadczenie w obszarze HR. Wykładowca kilku uczelni wyższych, m.in. Uniwersytetu Śląskiego. Autorka kilku publikacji z zakresu ZZL, głównie zaś coachingu.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

  • Test osobowości
  • Gry i ćwiczenia
  • Dyskusja
  • Prace grupowe
  • Mini- wykłady interaktywne

 

Metody

PLAN SZKOLENIA:

MODUŁ I. Budowanie kontaktu

  • Czym jest skuteczna komunikacja? Jakie są jej wskaźniki?
  • Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiągnięcie wyznaczonych celów
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Rozpoznawanie barier komunikacyjnych oraz sposoby ich przełamywania
  • Przestrzeń a komunikacja
  • Diagnoza własnego stylu komunikacji i typu osobowości

                                                                                                                                

MODUŁ II. Prowadzenie dyskusji i spotkań

  • Skuteczny przekaz na spotkaniach– techniki
  • Podsumowywanie spotkań
  • Komunikaty JA
  • Sposoby zwiększania zaufania rozmówcy
  • Toksyny komunikacyjne/4 jeźdźców apokalipsy wg. Gottmana

 

MODUŁ III.  Efektywne słuchanie

  • Techniki efektywnego słuchania (7 kluczowych technik)
  • Postawa nakierowana na informację zwrotną
  • Stereotypy a efektywne słuchanie


MODUŁ IV. Mowa ciała w komunikacji

  • Autoprezentacja – doskonałe pierwsze wrażenie
  • Techniki autoprezentacji
  • Spójność mowy werbalnej i niewerbalnej
  • Praca głosem

 

MODUŁ V. Trudne sytuacje interpersonalne

  • Asertywność w komunikacji
  • Wyrażanie i przyjmowanie konstruktywnej krytyki
  • Komunikacja w sytuacji presji czasu- technika Test SO WHAT? i test windy

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery

Oferty szkoleń

Zarządzanie projektami z wykorzystaniem Agile i metodyk zwinnych

2018.08.20 (Płatne)

Efektywna Komunikacja

2018.09.12 (Płatne)

Trening współpracy zawodowej

2018.09.13 (Płatne)

Dlaczego warto skorzystać z agencji zatrudnienia i czy opłaca się zatrudniać obcokrajowców – regulacje prawne i praktyka

(Płatne)

Jak skutecznie pokonać stres i kontrolować swoje emocje, czyli jak być szczęśliwym w stresującym świecie

(Płatne)

Zarządzanie emocjami

- opolskie (Płatne)

Zarządzanie czasem w organizacji

- opolskie (Płatne)

Efektywna komunikacja w zespole medycznym

(Płatne)

Profesjonalna obsługa pacjenta

(Płatne)

Odpowiedzialność prawna personelu medycznego z uwzględnieniem aspektów karnych i cywilnych oraz kompetencje w zakresie mitygacji i minimalizacji ryzyk prawnych i reputacyjnych

(Płatne)

Telemedycyna – aspekty i umiejętności praktyczne

(Płatne)

Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania BHP według normy OHSAS 18001:2007 / PN-N 18001:2004

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego według nowej normy ISO 14001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001:2013

(Płatne)

Pełnomocnik systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)