Ładowanie Szkolenia

Branża:
Medyczna, Kompetencje miękkie

Cena:
do uzgodnienia

Czas trwania 1 dzień

Kontakt:
tel.: + 48 694 444 656
szkolenia@projektancikariery.pl

Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia


Szkolenia

Efektywna komunikacja w zespole medycznym

Cel szkolenia

  • rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych, w tym asertywnych zachowań
  • poznanie swojego stylu zachowania
  • rozwijanie umiejętności rozwiązywania konfliktów
  • rozwijanie świadomości i umiejętności radzenia sobie z emocjami w trudnych, interpersonalnych sytuacjach
Cel

Profil Uczestników

  • personel medyczny – w tym pielęgniarki i położne
Profil

Korzyści dla uczestników

  • zapoznanie się z fundamentalnymi zasadami komunikacji międzyludzkiej
  • rozwinięcie umiejętności zachowań asertywnych
  • poznanie typów osobowości i typów klientów
  • nauczenie się kontrolowania emocji i panowania nad stresem
  • poznanie stylów rozwiązywania konfliktów
Korzyści

Profil trenera

Trener i konsultant z zakresu kompetencji społecznych.

Profil trenera

Metody prowadzenia szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatowy – położony nacisk na wypracowywanie rozwiązań przez uczestników, dzielenie się wiedzą i praktyczne ćwiczenia poznanych technik.

Metody

PLAN SZKOLENIA

 

MODUŁ I. Komunikacja w zespole

  • kiedy grupa staje się zespołem
  • komunikacja w zespole
  • czym różnią się efektywne zespoły od przeciętnych
  • cele i zadania zespołów medycznych

 

MODUŁ II. Narzędzia skutecznej komunikacji

  • zasady przekazywania informacji
  • aktywne słuchanie (narzędzia wspierające odbiór przekazu)
  • rola pytań w komunikacji
  • informacja zwrotna

 

MODUŁ III. Style zachowań

  • czym są style zachowań
  • jakiego stylu najczęściej używam? – autodiagnoza w zakresie dominującego stylu
  • umiejętność rozpoznawania stylów zachowań
  • efektywna komunikacja z poszczególnymi stylami zachowań

 
MODUŁ IV. Trudne sytuacje we współpracy

  • zdefiniowanie zachowań utrudniających współpracę w zespole
  • wypracowanie wskazówek, zasad radzenie sobie z utrudniającymi współpracę zachowaniami

 

MODUŁ V. Emocje

  • jak ja reaguję w trudnych sytuacjach? wzorce reakcji emocjonalnych
  • ABCD emocji – jak rodzą się emocje? jak nimi zarządzać?
  • jak zmienić swój stan emocjonalny? – poznawcze strategie zmiany oceny sytuacji

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody firmy Projektanci Kariery.

Oferty szkoleń

Zatrudnianie cudzoziemców po zmianach 2017 / 2018 – regulacje dla APT, outsourcing

2017.06.28 (Płatne)

Bezpłatne kursy językowe (angielski, niemiecki) i komputerowe

(Darmowe)

Dlaczego warto skorzystać z agencji zatrudnienia i czy opłaca się zatrudniać obcokrajowców – regulacje prawne i praktyka

(Płatne)

Jak skutecznie pokonać stres i kontrolować swoje emocje, czyli jak być szczęśliwym w stresującym świecie

(Płatne)

Zarządzanie emocjami

- opolskie (Płatne)

Zarządzanie czasem w organizacji

- opolskie (Płatne)

Efektywna komunikacja w zespole medycznym

(Płatne)

Profesjonalna obsługa pacjenta

(Płatne)

Odpowiedzialność prawna personelu medycznego z uwzględnieniem aspektów karnych i cywilnych oraz kompetencje w zakresie mitygacji i minimalizacji ryzyk prawnych i reputacyjnych

(Płatne)

Telemedycyna – aspekty i umiejętności praktyczne

(Płatne)

Zasady prowadzenia oraz audytowanie dokumentacji medycznej

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania BHP według normy OHSAS 18001:2007 / PN-N 18001:2004

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego według nowej normy ISO 14001:2015

(Płatne)

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001:2013

(Płatne)

Pełnomocnik systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015

(Płatne)

Wymagania systemu zarządzania jakością według nowej normy ISO 9001:2015

(Płatne)