ikona niebieska

 

Zarząd firmy



Dawid_s

DAWID SEIFERT

Współwłaściciel firmy

Właściciel, dyrektor, członek zarządu i przedsiębiorca. Specjalizuje się w branży zasobów ludzkich. Szczególnie interesuje go poszukiwanie, rekrutacja i selekcja na polskim i międzynarodowym rynku pracy. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania, promocji i tworzenia struktur agencji zatrudnienia na rynku pracy.

Jego cele to:

  • poprawienie wydajności procesów, efektywności personelu, a zarazem osiągnięcie lepszych wyników biznesowych przez firmy które obsługuje,
  • tworzenie i realizacja nowoczesnych, ciekawych i inspirujących szkoleń w kraju i za granicą dla kadry managerskiej,
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Obszary w których się specjalizuje: zarządzanie projektami rekrutacyjnymi, profesjonalne szkolenia specjalistyczne z kompetencji osobistych i społecznych, zarządzanie procesami, marketing internetowy, tworzenie narzędzi HR oceny personelu, testów kompetencyjnych oraz osobowościowych, tworzenie procedur oraz systemów rekrutacyjnych, tworzenie struktur organizacyjnych dla celów  rekrutacji międzynarodowej, delegowanie pracowników do pracy za granicą, szkolenia i doradztwo dla firm pokrywane z środków UE.

Po pracy wciąż aktywny, pływa i uprawia boks, to napędza go do dalszych działań.

Cytat, który inspiruje go do dalszych działań:
„Wyciągaj wnioski z wczoraj, żyj dzisiaj, miej nadzieję na jutro. Ważne jest żeby nigdy nie przestawać pytać.” – Albert Einstein 

tel. +48 601 998 999, e-mail: dawid@projektancikariery.pl



Paweł 2

PAWEŁ KACZMAREK

Współwłaściciel firmy

Zarządza firmą, w szczególności działem leasingu pracowniczego osób z Ukrainy. Jego kariera zawodowa związana jest z branżą HR  od 2000 r. Zajmował się zarządzaniem i koordynowaniem strukturami rekrutacyjnymi do projektów międzynarodowych oraz świadczeniem usług agencji pracy w Polsce i na zachodzie. Pracował dla niemieckich, holenderskich oraz belgijskich pracodawców jako manager, dyrektor personalny i dyrektor naczelny. Posiada również doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działalności gospodarczej. Specjalizuje się w rekrutacji i selekcja personelu, zarządzaniu pracownikami oraz ich ewaluacji i ocenie okresowej, negocjacjach w biznesie międzynarodowym, doradztwie zawodowym oraz marketingu internetowym. 

Prywatnie dumny ojciec dwójki dzieci, pochodzący z Kalisza. Wolne chwile spędza na spacerach i joggingu ze swoim psem oraz pływaniu. 

tel. +48 661 119 578, e-mail: pawel@projektancikariery.pl



ikonka-leasing-light-zielony

 

Dział leasingu pracowniczego



Serhiii

SERHII TRETIACHENKO

Koordynator

Absolwent Państwowego Uniwersytetu Podatkowej Służby Ukrainy na kierunku Rynki finansowe oraz Finanse i Rachunkowość, a także ukończył kierunek Międzynarodowe stosunki ekonomiczne na Uniwersytecie Opolskim. Swoje doświadczenie zawodowe we wsparciu i pomocy obcokrajowcom przyjeżdżającym do Polski rozpoczął na studiach na wolontariacie Uniwersytetu Opolskiego. W naszej firmie zajmuje się koordynacją pracowników z Ukrainy od momentu ich przyjazdu do Polski i podjęcia pracy do momentu zakończenia pracy oraz wyjazdu z Polski. Udziela wsparcia i rozwiązuje bieżące problemy pracowników tymczasowych z Ukrainy oraz utrzymuje stały kontakt się z kierownikami zakładów. W pracy najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi oraz życie w ciągłym ruchu.  

Uwielbia podróżować oraz jazdę ekstremalną. Interesuje się kinematografią oraz historią, w szczególności okresem XX-wieku, I i II Wojny Światowej oraz historią Wermachtu i Związku Radzieckiego. 

Motto:
„Ufaj sobie, wiesz więcej niż ci się wydaje że wiesz” – Benjamin Spock

tel. +48 600 533 447, e-mail: praca@projektancikariery.pl



Viki

VIKTORIIA TRETIACHENKO

Konsultant ds. rekrutacji i selekcji

Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Opolskim oraz aktorstwa w Instytucie Sztuk Ekranowych w Kijowie. Swoje doświadczenie w pracy i wsparciu obcokrajowców przyjeżdżających do Polski zdobywała już podczas studiów jako wolontariuszka Uniwersytetu Opolskiego oraz praktykantka Centrum Partnerstwa Wschodniego UO. W naszej firmie jest odpowiedzialna za rekrutację pracowników tymczasowych z Ukrainy. Do jej zadań należy m.in. kontakt z partnerami na Ukrainie, selekcja kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. W pracy najważniejszy jest dla niej rozwój osobisty i doskonalenie umiejętności oraz satysfakcja i zadowolenie, kiedy widzi, że dzięki jej pracy życie osób, które do nas przyjeżdżają zmienia się w lepszym kierunku.

Jej pasją jest światowa kinematografia. Interesuje się również psychologią rozwoju osobistego w wolnych chwilach czytając artykuły i badania o tej tematyce. Aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim. 

Motto, którym się kieruje:
„Wszystko co robisz z zadowoleniem, zadowolenie i satysfakcję przynosi”

tel. +48 666 228 887, e-mail: viktoriia@projektancikariery.pl



Dima

Dmytro Berdar

Konsultant ds. rekrutacji i selekcji

Student Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu na kierunku Zarządzanie o specjalizacji Finanse i Rachunkowość. Już podczas studiów zdobywał doświadczenie w pracy na stanowisku Menadżera. W naszej firmie zajmuje się głównie poszukiwaniem i rekrutacją osób z Ukrainy oraz wsparciem naszych pracowników tymczasowych z Ukrainy w Polsce.

Lubi podróże i poznawanie nowych osób. Wolne chwile spędza z rodziną lub przyjaciółmi. 

Motto, którym się kieruje:
„Szczęście – to kiedy chcesz to, że możesz, i możesz to, że chcesz” – Arkadij i Borys Strugaccy

tel. +48 698 909 446, e-mail: dmytro@projektancikariery.pl



szkolenia_RGB__200x200_light

  

Dział szkoleń i projektów UE



Kuba

Jakub Hober

Kierownik projektów HR

Z wykształcenia psycholog, absolwent Uniwersytetu Opolskiego. Dotychczas pracował jako koordynator projektów w Fundacji działającej w obszarze sportu i kultury fizycznej oraz przy organizacji imprez sportowych, a także jako koordynator biura zajmującego się aktywizacją osób bezrobotnych. Posiada również doświadczenie w pracy jako asystent dziecka autystycznego oraz prowadzeniu zajęć sportowych dla dzieci. W naszej firmie kieruje działem szkoleń i projektów UE, zajmuje się kompleksową realizacją szkoleń oraz projektów rozwojowych oraz koordynuje i zarządza projektami unijnymi. 

Po pracy najchętniej zajmuję się swoją pasją, czyli piłką nożną. Lubi też wolnym czasie posłuchać muzyki (m.in. jazz oraz house), a także poczytać dobrą książkę o tematyce sportowej.

Motto: 
„W życiu nie ma problemów, są tylko wyzwania”

tel. + 48 694 444 656, e-mail: jakub@projektancikariery.pl



Zosia

ZOFIA SIEDLOK

Job-coach

Ukończyła Psychologię oraz Pedagogikę o spec. animacja kulturalno społeczna z arteterapią na Uniwersytecie Opolskim, a także jest absolwentką Międzynarodowych Studiów Coachingu organizowanych przez Wyższą Szkołę im. Bogdana Jańskiego we współpracy z Profi Biznes Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych sesji coachingowych oraz warsztatów rozwojowych i szkoleń dla osób bezrobotnych. Z naszą firmą współpracuje głównie przy projekcie „KIS w Gminie Krapkowice szansą na lepsze jutro!”, poza wsparciem uczestników poprzez sesje coachingowe zajmuje się również organizacją warsztatów rozwojowych, szkoleń zawodowych oraz rekrutacją uczestników i pracodawców chętnych do udzielenia stażu. 

Po pracy z radością spędza czas z rodziną oraz w wolnych chwilach oddaje się robieniu przedmiotów handmade (robótki ręczne), malowaniu farbą olejną i akrylową oraz uwielbia gry zespołowe. 

Jej motto: 
,,Każdy człowiek warty jest tego by w niego uwierzyć”

tel. +48 694 660 312, e-mail: zofia@projektancikariery.pl 



Marek

Marek Warzecha

Konsultant ds. pozyskiwania funduszy UE i rozliczania projektów

Z wykształcenia biotechnolog, zawodowo związany z administracją, w szczególności zainteresowany projektami unijnymi. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu planów inwestycji i zamówień publicznych, brał udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Składał zamówienia wraz z kontrolą ich realizacji oraz sprawdzał poprawność dokumentacji projektowej i faktur. W naszej firmie zajmuje się rozliczaniem projektów unijnych, dbaniem o poprawność dokumentacji oraz poszukiwaniem naborów wniosków o dofinansowanie z Funduszy Europejskich. 

Muzyki słucha non-stop, a w wolnych chwilach czyta książki, prasę i gra w gry komputerowe. Interesuje się również sportem – piłką nożną (aktywnie i biernie) i skokami narciarskimi (biernie). Od najmłodszych lat zainteresowany polityką, historią i filozofią.

Ulubiony cytat:
„tisze jediesz, dalsze budiesz / тише едешь, дальше будешь”

tel. +48 77 547 28 40, e-mail: marek@projektancikariery.pl



Alfreda

Alfreda Kukuś

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Posiada kilkuletnie doświadczenie handlowe. Jest odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią naszych usług. Zajmuje się rekrutacją uczestników szkoleń do projektów otwartych oraz zamkniętych. Wspiera także dział szkoleń i projektów w organizacji szkoleń oraz w pozyskiwaniu uczestników stażu, a także dział leasingu pracowniczego w poszukiwaniu mieszkań dla naszych pracowników tymczasowych. 

Interesuje się literaturą piękną, trendami na rynku mody oraz sportami kontaktowymi. Z pasją zajmuje się prowadzeniem domu, w szczególności uwielbia gotować tradycyjne domowe przysmaki kuchni polskiej. 

Motto:
„Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali”

tel. +48 881 960 440, e-mail: alfreda@projektancikariery.pl



IKONKA REKRUTACJA light zolty

 

Dział rekrutacji i selekcji



Kamila-001

KAMILA FIGURA

HR Manager

Przeszło 7 lat związana z rekrutacją na stanowiska specjalistyczne, kierownicze, menedżerskie oraz masowe. Posiada ugruntowane doświadczenie w doborze i interpretacji testów psychologicznych. Opracowuje koncepcje projektów Hr-owych. Od kilku lat pracuje w obszarze psychologii biznesu. Związana również z aktywizacją bezrobotnych. Prowadzi szkolenia oraz praktyki z zakresu: radzenia sobie ze stresem,  symulacji rozmów rekrutacyjnych i badania potencjału. Inne jej role to: kierownik merytoryczny projektów, psycholog, asesor, konsultant, coach.

Po pracy uwielbia spędzać czas w towarzystwie najbliższych. W wolnych chwilach oddaje się pracy kreatywnej jaką jest aranżacja wnętrz (koniecznie z tabliczką czekolady Milka w ręce). Aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim. 

Jej motto:
„Rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu” – Konfucjusz
Praca może być pasją 🙂

tel. +48 77 547 28 40, e-mail: kamila@projektancikariery.pl



ikona niebieska

 

Dział marketingu



teresss

TERESA CHROSTEK

Manager ds. marketingu i PR

Współpracuje z firmą od początku 2015 roku. Dba o pozytywny wizerunek firmy oraz jakość świadczonych usług. Odpowiedzialna za stały rozwój firmy. Zajmuje się prowadzeniem strony internetowej oraz profili społecznościowych. Współpracuje z agencjami reklamowymi, mediami i programistami. Dba o zgodność materiałów reklamowych ze standardami graficznymi firmy. 

Absolwentka AGH. Z wykształcenia specjalistka ds. ochrony środowiska specjalizująca się w systemowym zarządzaniu środowiskiem. Zaangażowana w liczne społeczne działania związane z poprawą jakości środowiska. Miłośniczka gór i zwierząt uwielbiająca spędzać czas z bliskimi w magicznych zakątkach Krakowa i reszty świata. 

Ulubiony cytat:
„Zrozumieć szczęście to jakby zrozumieć, że grunt na którym stoisz, nie może być szerszy od dwóch stóp, które go pokrywają.” – F. Kafka

tel. +48 664 303 029, e-mail: teresa@projektancikariery.pl

 



ikona niebieska

 

Dział sprzedaży zagranicznej



Patricia

Patricia Kaczmarek

Specjalista ds. sprzedaży za granicą

Rozwija nasze usługi leasingu pracowniczego na rynku holenderskim zapewniając pomost między podażą i popytem różnorodnych rynków pracy Ukrainy i Holandii. Kieruje procesami zatrudnienia w Holandii, w szczególności obsługuje wysyłane zapytania, podejmuje działania marketingowe oraz zajmuje się samodzielną sprzedażą.

W wolnym czasie lubi podróżować i poznawać podwodny świat dzięki nurkowaniu. Poza wyjazdami większość wolnego czasu spędza na studiowaniu oraz przebywaniu z bliskimi.

tel. +31 615 572 571, e-mail: patricia@projektancikariery.pl



ikona niebieska

 

Dział administracji



ANia f

Anna Śpiechowicz

Kierownik administracyjno-biurowy

Ukończyła studia na Uniwersytecie Opolskim na kierunku Filologia Polska o specjalizacji Komunikacja Społeczna. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i przedsiębiorstwem. W naszej firmie odpowiedzialna za tworzenie i poprawny obieg dokumentów oraz wykonanie sprawozdań finansowych. Prowadzi dokumentację działu leasingu pracowników z Ukrainy oraz współpracuje z kadrami. 

Po pracy uwielbia spędzać czas aktywnie na świeżym powietrzu. Jej największą pasją są góry, lubi podróżować i odkrywać nowe, mało znane miejsca. 

Motto, którym się kieruje to:
“Niczego w życiu nie należy się bać, należy to tylko zrozumieć” – Maria Skłodowska – Curie

tel. +48 782 106 874, e-mail: anna@projektancikariery.pl



Ania SS

ANNA SOKOŁOWSKA

Pracownik administracyjno-biurowy

Absolwentka Administracji Politechniki Opolskiej oraz Uniwersytetu Opolskiego. Zajmuje się głównie pracami administracyjno-biurowymi, ale również wspiera dział rekrutacji oraz szkoleń. Do jej zadań należy obsługa telefoniczna biura i korespondencji oraz pomoc przy fakturowaniu i archiwizacji dokumentów. Ponadto jest odpowiedzialna za publikację ofert pracy, wstępną selekcję aplikacji oraz kontakt z potencjalnymi kandydatami. 

Po pracy uwielbia spędzać czas z najbliższymi. Chętnie podróżuje, czyta książki i ogląda filmy. Często planuje w swoim życiu osobistym i zawodowym.

Jej motto życiowe brzmi: 
„Jeżeli Twój plan „A”, nie wypali, to alfabet ma jeszcze 31 liter”

tel. +48 77 547 28 40, e-mail: biuro@projektancikariery.pl 


Na bieżąco poszukujemy specjalistów z obszaru HR do jednorazowej lub długofalowej współpracy,
a jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z HR zapraszamy Cię na praktyki i staże.
Niezależnie od tego czy posiadasz bogate doświadczenie, czy dopiero je zdobywasz, skontaktuj się z nami! DOŁĄCZ DO NAS